Вирoбники спoрткaрів вaжкo рoзлучaються з двигунaми внутрішньoгo згoряння, нaвіть нeзвaжaючи нa більш зручну чтобы їxньoї прoдукції динaмічну xaрaктeристику тягoвиx eлeктрoдвигунів. Ітaлійськa кoмпaнія Ferrari зaявилa, щo нe xoчe припиняти випуск ДВЗ, ввaжaючи їx зa вaжливий eлeмeнт спaдщини мaрки.
Як зізналися в інтерв\’ю BBC представники італійського автовиробника, Ferrari має намір випускати двигуни внутрішнього згоряння прежде кінця 2030-х років, і не збирається нав\’язувати клієнтам типчик силової установки. Це не завадить марці у 2025 році представити свій перший електромобіль, а гібридні версії спорткарів вона випускає вже в один прием.
Конкуруюча британська марка McLaren, после словами її генерального директора, теж дотримується консервативного підходу давно електрифікації спорткарів, називаючи однією з серйозних перешкод держи цьому шляху високу масу тягових акумуляторів, що обмежує динамічні здібності електромобілів.
Тим приставки не- менш, Ferrari минулого року оголосила, що поставила собі ради мету досягти вуглецевої нейтральності по 2030 року. На практиці це досягатиметься безлюдный (=малолюдный) тільки активним розширенням гами гібридів та випуском електромобілів, а й переходом в використання синтетичних видів палива чтобы двигунів внутрішнього згоряння. Розробку останніх Ferrari невыгодный припинить.
Спочатку передбачалося, що по 2035 року Європа та низка інших регіонів заборонять продаж нових транспортних засобів з ДВЗ, але в березні вплоть до європейського законодавства було внесено поправки, які допускають можливість подальшої експлуатації машин із цим типом силової установки после умови їхнього переведення на використання синтетичних видів палива. Такий енергоносій виявиться досить дорогим у виробництві, але к покупців престижних спорткарів він если по кишені, а виробники останніх зможуть зберегти випуск ДВЗ.
Як пояснив властитель Ferrari Бенедетто Вінья (Benedetto Vigna), саме клієнт повинен вирішувати, яку машину вибрати — з ДВЗ, гібридну разве електричну. При цьому генеральний менеджер визнає, що в низці регіонів машини з ДВЗ зрештою будуть заборонені, тому качество і готова пропонувати моделі з альтернативними видами силових установок.