Китaйський вирoбник aкумулятoрів CATL прeдстaвив рішeння в целях зaміни бaтaрeй у вaжкиx eлeктрoмoбіляx. Систeмa під нaзвoю Qiji Energy склaдaється зі стaнцій зaміни, aкумулятoрниx блoків і xмaрнoї плaтфoрми. Прoцeс зaміни бaтaрeї зaймaтимe лишe кількa xвилин.
Прo цe пoвідoмляють китайські ЗМІ з посиланням сверху віртуальну презентацію компанії CATL. Относительно систему заміни під назвою Qiji Energy поки що відомо, що вона працює з акумуляторними блоками ємністю 171 кВт.бадняк на основі LFP-елементів CATL. Передбачається, що важкі електромобілі зможуть використовувати від одного по трьох таких акумуляторних блоків одночасно, в залежності від потреби, около цьому заміна батарей займе лише «кілька хвилин» і може використовуватися получи и распишись вантажівках з широким діапазоном колісних баз.
Бери додачу до акумуляторів і станцій заміни як апаратних компонентів, рішення доповнює хмарна аппарель. Вона призначена для зв\’язку між операторами станцій заміни акумуляторів, водіями вантажівок та операторами автопарків, а також ради підтримки перевізників у плануванні маршрутів вантажівок та управлінні транспортними засобами. Подошва також буде використовуватися для бронювання станцій обміну.
После оцінками CATL, ця послуга може знизити експлуатаційні витрати для того однієї вантажівки (яка проїжджає близько 200 000 кілометрів в рік) на 30 000 — 60 000 юанів (3 880 — 7 760 євро) получай рік. Ця оцінка базується в припущенні, що ціни на паливо і нові транспортні засоби будуть такими ж, як і сьогодні.
У січні 2022 року CATL вже представила рішення ради заміни акумуляторів для легкових автомобілів під назвою Evogo, а в квітні 2022 року перші чотири такі станції почали працювати в китайському місті Сямень. Наразі CATL вдалося залучити компанії Aiways та Dongfeng Peugeot Citroen в якості автомобільних партнерів исполнение) свого рішення Evogo.