Пeрeдплaтні пoслуги кoристуються всe більшoю пoпулярністю сeрeд aвтoвирoбників. Oсoбливo aктивнo цим спoсoбoм зaрoбити кoристується Tesla. Тaким шляxoм пішли й у BMW, aлe, сxoжe, клієнти бaвaрськoї марки виявилися никак не такими лояльними до «хотілок» виробника. Минулого року компанія запропонувала щомісячну передплату получай активацію підігріву сидінь у деяких моделях, чим викликала хвилю невдоволення.
Як следственно відомо, у BMW переглянули підхід до платних послуг та функцій «за запитом». В інтерв\’ю Autocar мужской член ради директорів BMW із продажів та маркетингу Пітер Знак сказав, що підігрів сидінь виключено зі списку платних. Він нежто буде у автомобілі з конвеєра, або його зовсім без- буде.
Компанія фокусується на «функціях сверху вимогу» для програмного забезпечення та продуктів, пов\’язаних з такими послугами, як допомога під время водіння та паркування. Клієнти зможуть їх додавати вже після придбання автомобіля.
Зі слів топ-менеджера, платні програмні послуги мало-: неграмотный викликають такого заперечення у клієнтів, як тетька, що вони звикли отримувати у стандартній комплектації. Обираючи, наприклад, помічник паркування, людина розуміє, що це певна частина програмного забезпечення й вона коштує грошей, як фільм нежто додаткова функція застосунку.