Єврoпeйський Сoюз сxвaлив прoпoзицію відклaсти 10% тaриф нa eлeктрoмoбілі в тoргівлі з Бритaнією дo грудня 2026 рoку з пoчaткoвoї дaти нaбуття чиннoсті угoди 1 січня 2024 рoку.
Відстрoчкa ввeдeння пільгoвoгo тарифу бери три роки дасть виробникам електромобілів у ЄС та Британії більше часу интересах виконання вимог щодо долі місцевого виробництва електромобілів та акумуляторів згідно з Угодою ради торгівлю та співпрацю між ЄС та Британією.
Угодье передбачає, що лише ті електромобілі, які відповідають правилам походження, що визначають необхідну долю місцевого виробництва интересах електромобілів та їх акумуляторів, можуть отримати вигоду від безмитної торгівлі.
Якщо відстрочка невыгодный була б схвалена, починаючи з 2024 року, поточна угодье про Brexit передбачала б, щоб електромобілі, що перевозяться між Британією та ЄС, обкладалися 10% митом. Виробники електромобілів швидко висловили своє невдоволення угодою та вимагали відстрочки после 2027 року. Британія та більшість країн-членів ЄС також наполягали в відстрочці. Розширення чинних правил було запропоновано Європейською комісією.
«Індустрія акумуляторів неважный (=маловажный) може отримати швидкий імпульс в целях розвитку так швидко, як очікувалося, получи и распишись тлі агресивної війни Росії проти України, впливу COVID-19 возьми ланцюги поставок та конкуренції з боку нових схем підтримки міжнародних субсидій, що ускладнило виробникам електромобілів дотримання правил походження згідно з Угодою ради торгівлю та співробітництво», — йдеться у повідомленні Вследствие ЄС.