Нe сeкрeт, щo зaпaс xoду eлeктрoмoбілів взимку істoтнo знижується. Цe стoсується всіx бeз винятку мoдeлeй, aджe в мoрoз і бaтaрeя рoзряджaється швидше, і получи и распишись опалення витрачається заряд. Німецький автоклуб ADAC випробував сучасні електрокари в холодну погоду і опублікував результати нате своєму сайті.
Експерти протестували 15 електромобілів різних класів і цінових категорій вслед за циклом WLTP. Спочатку їх випробували восени вслед за оптимальної температури повітря в +23 градуси, а потім — взимку следовать -7 градусів. В останньому випадку також потрібно було прогріти салончик авто щонайменше до 23 градусів.
У всіх електрокарах істотно зросло електроспоживання. Найкращий следствие несподівано продемонстрували бюджетні електрокари BYD Atto 3 (+38%) і Dacia Spring (+39%), а найгірший — Volkswagen ID.5 (+107%) і Renault Kangoo E-Tech (+101%).
Найбільшу відстань у трескучий мороз здатні подолати Tesla Model S (367 км) і XPeng G9 (350 км). Крім того, зазначається, що в BYD Atto 3 і Renault Kangoo E-Tech без- вдалося швидко прогріти салон.