Дo кінця нaступнoгo рoку в СШA мoжe нe бути жoднoгo нoвoгo aвтoмoбіля, який кoштувaв би мeншe 20 000 дoлaрів. Mitsubishi Mirage тa KШФ Rio прямують у вічність, як і Nissan Versa. Вoни прoслідкують зa мaйжe дюжинoю іншиx aвтoмoбілів у кaтeгoрії дo 20 000 дoлaрів, які вимeрли з 2019 рoку внaслідoк мaсoвoгo відтoку від дoступнoсті.
Бaгaтo в чoму цe пoв\’язaнo з пaнікoю нaвкoлo Covid. Дo 2019 рoку сeрeдня вaртість нoвoгo aвтoмoбіля стaнoвилa близькo 38 000 дoлaрів СШA, частково завдяки найдоступнішим пропозиціям кожного бренду. Ситуація змінилася. Проблеми з ланцюгом поставок протягом 2020 року та надалі підштовхнули виробничі витрати после зростання. Але це також дало компаніям привід про себя знищити свої найдоступніші пропозиції минуя жодної заміни.
Ford Fiesta і Chevrolet Cruze обидва пішли з рику в кінці 2019 року. Smart повністю пішов з ринку США в тому ж році. А між 2019 і 2023 роками ми втратили Hyundai Accent, Ford EcoSport, Volkswagen Beetle і Chevrolet Spark — свого часу найдешевший автомобіль в Америці.
Але це мало-: неграмотный обов\’язково нове явище, зауважує Тайсон Джоміні, віце-правитель із даних і аналітики JD Power.
«Зняття з виробництва найдешевших автомобілів відбулося по (по грибы) кілька років до Covid», — каже він. — «Після Covid і проблем з ланцюжком поставок ми побачили, що компанії надають пріоритет більш дорогим моделям у своїх лінійках, а в межах кожної моделі — більшому наповненню та функціям, щоб підвищити ціни получи и распишись автомобілі. Це почалося, коли мікрочіпів було чуть-чуть, тому автовиробникам довелося мудро обирати, куди вкласти свої обмежені ресурси».
Він зазначає, що деякі коньяк, як-от Honda, знову вводять дешевші комплектації, оскільки ринок покращується. Але навіть такий автомобіль, як Civic — історично найдоступніший компакт — усе ще коштує майже 25 000 доларів у 2024 році. Середньорозмірний Accord с ходу коштує 28 000 доларів — на 4 000 доларів більше, ніж у 2019 році. І ви без- можете сісти в новий CR-V менше ніж ради 30 000 доларів США.
Це цілком відповідає зростанню середньої ціни транзакцій для транспортні засоби, яка становила 46 000 доларів у 2023 році, що нате 36% більше, ніж у 2019 році, коль середня ціна становила лише 33 700 доларів.
Але враховуючи, що середня заработок в США в 2023 році становила трохи менше 60 000 доларів США бери рік, це означає, що більшість американців безвыгодный можуть реально дозволити собі новий автомобіль вартістю $46 000 минуя п\’ятирічного кредиту як мінімум — особливо если відсоткові ставки і націнки дилерів зашкалюють. Порівняйте це з 2019 роком, если середній дохід перевищував $68 000, а відсоткові ставки коливалися возьми рівні 2%.
Але є проблиск надії. Середні ціни держи автомобілі фактично знизилися вперше з початку пандемії минулого літа і продовжують знижуватися.