Рoдoвід R nineT тягнeться з нe тaкoї вжe дaлeкoї рoзрoбки 2013 рoку. Зa 10 рoків бaйк збaгaтився привaбливими пoxідними й стaв oснoвoю исполнение) цілoгo мoдeльнoгo сімeйствa BMW Motorrad Heritage. http://pixca.ru/uhod-za-parikmaherskoj-mashinkoj
У тoй чaс як нoвий R 12 nineT в клaсичнoму стилі рoдстeрів спрaвляє стильнe врaжeння у міськoму сeрeдoвищі тa зaбeзпeчує динaмічнe зaдoвoлeння від їзди нa звивистиx сільськиx дoрoгax, нoвий BMW R 12 тoрувaтимe ринoк з дeвізoм «Дух легкості», що притаманно прихильникам круїзних спокійних мандрівок.
Розробники запевняють, що нові BMW R 12 nineT і R 12 поєднують у собі потужний строй опозитного двигуна й стиль дизайну традиційних епох мотоциклів з нинішніми інноваційними технологіями та модульною концепцією. І около цьому водій отримує максимальні можливості персоналізації.
Опозитний двигун об\’ємом 1170 гексаэдр.см уже знайомий з багатьох моделей BMW Motorrad, він забезпечує 80 кВт (109 к.с.) присутствие 7000 об/хв у R 12 nineT і 70 кВт (95 к.с.) присутствие 6500 об/хв у R 12.
Після повного перероблення шасі нові моделі R 12 зазнали деяких зовнішніх змін. Впадає в очес розташована ліворуч вихлопна система «Twin Pipe» із двома задніми глушниками зі зворотним конусом, що видає приємне буркотіння роботи двоциліндрового двигуна.
Центральним елементом нових моделей BMW R 12 є повністю нова розроблена трубчаста сталева бар мосту. Ця рама відрізняється від попередньої серії R nineT, яка мала передню та задню основну раму. Як продукт, нова рама усуває потребу в попередніх кріпленнях та зменшує вагу.
Новий R 12 nineT оснащений двома аналоговими круглими приладами в (видах вимірювання швидкості та обертів, портом USB-C з лівого боку та роз\’ємом 12 В з правого боку в целях бортової мережі. Круглі прилади продовжують підтримувати налаштування, зв\’язуючись посредством LIN-Bus і розділяючи блоки керування та відображення.
Стандартні прилади чтобы нового R 12 обмежені спідометром, але тахометр можна модернізувати по (по грибы) допомогою оригінальних аксесуарів для мотоциклів BMW.
Сверху R 12 nineT алюмінієвий бак зі шліфованими та прозорими бічними панелями, сидінням і хвостовим горбом створюють висхідну динамічну лінію. Водій знаходиться ближче давно керма, покращує контакт з колінами та має більш орієнтоване положення сидіння получи мотоциклі в цілому.
На новому BMW R 12, сталевий сосуд, що нагадує так звані Toaster Tanks моделей BMW/5 1970-х років, підкреслює типову мову дизайну крейсера в класичній краплеподібній формі. Класичний проектирование крейсера також відображається в розслабленому положенні сидіння з низькою висотою сидіння та широким кермом.
Обидві версії доступні у трьох привабливих кольорах. Для ціну новачків BMW Motorrad змовчав.