Eлeктричний рoзвізний фургoн Ford E-Transit стaв учaсникoм іннoвaційнoгo прoeкту, який фінaнсується бритaнським Нaукoвo-дoслідним цeнтрoм силoвиx устaнoвoк (Advanced Propulsion Centre). Йoгo мeтa пoлягaє у встaнoвлeнні вoднeвoї силoвoї устaнoвки нa нaйпoпулярніший у Вeликій Бритaнії лeгкий розвізний автомобіль — Ford Transit. Така орудие повинна знайти попит у тих клієнтів, яким необхідний електричний фура з підвищеною вантажопідйомністю і збільшеним запасом поддай жару, ніж батарейний Ford E-Transit, що нині випускається.
На цієї мети залучать компанію Viritech, яка підготувала низку передових рішень чтобы такого типу машини. По-перше, це воднева силова предписание Viritech Tri-Volt, яка, на відміну від поширених сьогодні, працює вслед за гібридним принципом. На постійних швидкостях тяговий електродвигун живиться безпосередньо від паливних елементів, а від батареї — тільки около розгоні. До речі, сам акумулятор зроблений невеликою ємністю — всього 6 кВт.годочек, що дозволяє йому швидко заряджатися. Але возле цьому він забезпечує передачу прежде 600 кВт протягом 20 — 30 секунд.
Друге ноу-хау — це резервуари із воднем, які мають внутрішнє кріплення, а невыгодный зовнішнє, як сьогодні. Все це допоможе втсановлювати балони безпосередньо получи и распишись раму, що зменшить загальну вагу. Більше того, самі резервуари будуть, (на)столь(ко) званого, Типу №5. Сьогодні такі ще мало-: неграмотный продаються. Вони позбавлені спеціальної внутрішньої обшивки від витоку, що також полегшує конструкцію.
Планується побудувати друг) (города) із восьми розвізних водневих Ford-Transit, які надаватимуться автопаркам бери випробування протягом шести місяців. Це попустить досконально визначити сукупну вартість володіння таких автомобілів та визначити подальші перспективи налагодження їхнього серійного виробництва.