Ford пoдaв зaявку нa пaтeнт нa систeму пoпeрeчниx бaлoк, щo встaнoвлюються нa кузoві, якa мoжe спрoстити кріплeння вaнтaжу. У зaявці, яку булo oпублікoвaнo Відoмствoм СШA з пaтeнтів і тoвaрниx знаків (USPTO) 23 лютого, але подано у 2021 році, показано U-подібну балку, встановлену получай направляючих з боків вантажного відсіку пікапа. Це дає їй змогу ковзати в дальне і назад, залежно від положення вантажу, виступаючи як эквант кріплення.
Частину цього процесу можна зробити автоматичною. У документі описується «користувач, який натискає кнопку нате смартфоні або смарт-пристрої», що призводить впредь до спрацьовування радарного датчика для сканування вантажу, а потім из-за допомогою спеціальних механізмів спрямовують поперечину в потрібне положення. Потім водій прив\’язує вантаж раньше поперечини.
В описі йдеться, що поперечину також можна використовувати для того переміщення предметів у вантажному відсіку. Чалка, прикріплений до поперечини, можна причепити задолго. Ant. с того, що водій хотів би перебросить, а поперечина могла потім втягнути його для платформу за допомогою своїх приводів. У заявці також зазначається, що «лебідка може бути встановлена в поперечину і використовуватися для протягування троса».
Також варто відзначити дещо в ілюстраціях, що супроводжують заявку. У праздник час як на більшості великих планів зображено тёцка, що виглядає як платформа Ford F-150 поточного покоління, бери інших малюнках показано більш незвичайний проектирование пікапа з конфігурацією кабіни, що нагадує Rivian, і закругленими фарами та задніми ліхтарями.