Вирoбник кoмeрційниx aвтoмoбілів Iveco випустив нoвий eлeктричний фургoн, щo oтримaв змінні aкумулятoри кaсeтнoгo типу. Нoвий Iveco e-Daily пoстaвляється з aкумулятoрaми трьox рoзмірів bomond.net.ua
— 37, 74 і 111 кВт.гoд, якиx дoстaтньo угоду кому) зaпaсу xoду від 118 дo 507 км зa циклoм WLTP.
Ітaлійський aвтoвирoбник зaпрoпoнувaв клієнтaм нoвaтoрськe рішeння, щo дoзвoляє видaляти, aбo дoдaвaти елементи модульної батареї. Вслед за словами інженерів, це може бути дуже корисним у різних контекстах, але найбільш очевидною є перевага в комерційних умовах. Якщо сарай використовується як засіб доставки «останньої милі» і йому неважный (=маловажный) потрібний великий радіус дії, если достатньо акумулятора меншого розміру, щоб знизити витрати та вплив сверху навколишнє середовище, а також збільшити максимальне корисне навантаження ради рахунок зменшення ваги акумулятора.
Але якщо задачі машини зміняться і если необхідний більший запас ходу, його можна если доставити на одну зі станцій технічного обслуговування Iveco, дескать вони можуть збільшити ємність батареї. Неизвестно зачем само пакети батарей можна зняти і возле необхідності поміняти місцями між транспортними засобами в межах одного автопарку.
Очікується, що процес заміни либо заміни акумулятора триватиме близько двох годин і повинен бути виконаний у сервісному центрі Iveco. Акумуляторні батареї китайського виробника Microvast вслед за хімічним складом аналогічні іншим літій-іонним батареям, що вже використовується в багатьох сучасних електромобілях, але оформлені у модульні блоки, які можна вставляти та виймати з шасі Iveco.
Автовиробник пропонує гарантію у вісім років, нежто 160 000 км при покупці одного акумулятора, альбо ж 220 000 км при купівлі кількох варіантів.
«Ця политическое устройство є унікальною для нас. Ми розробили його власними силами. Наше шасі ідеально підходить ради такої модульності — не тільки с целью електромобілів, а й для адаптації до водню в майбутньому», — пояснив Михаил Каттс, директор корпоративного напрямку Iveco.
Ще одна ключова перевага такого типу батарей — значно простіший процес переробки, альбо повторного використання. Iveco вже планує максимально використовувати цю опцію — компанія пропонуватиме покупцям вживані акумулятори, як більш доступний варіант, економлячи гроші своїх клієнтів і максимально збільшуючи термін служби своїх акумуляторів.