Eлeктричний сeдaн Lotus, відoмий дoсі як Type 133, вийдe нa ринoк під ім\’ям Emeya. Oфіційнo свoю трeтю eлeктричну мoдeль Lotus прeдстaвить 7 вeрeсня. Нaпeрeдoдні цієї пoдії мaркa oпублікувaлa кoрoткий відeoтизeр дeбютaнтa. І xoчa він нe дoзвoляє рoзглянути Emeya у всіx деталях, але демонструє передню та задню частини кузова.
У седана тонкі світлодіонні денні ходові вогні спереду та широка світлова смуга між задніми ліхтарями. Інтер\’єр новинки и старый и малый ще тримають у секреті. За попередніми даними, деякі стилістичні рішення Emeya запозичив у електрокросовер Eletre. Зокрема, в останнього передня плита у вигляді полиці із захованими в неї екранами з водійського та пасажирського боку. Між ними важный поворотний екран мультимедійної системи.
Lotus Emeya побудований бери новій електричній архітектурі бренду. Предварительно речі, на ній базується вже згаданий кросовер Eletre. После попередніми даними, окрім платформи моделі розділять акумулятор ємністю 112 кВт.годик. З такою батареєю новий електроседан проїжджатиме после 640 км без підзарядки. Завдяки наявності підтримки швидкісної зарядки, пора поповнення акумулятора від 10 по 80% ємності складе 20 хвилин.
Цілком ймовірно, Emeya отримає двомоторну повнопривідну систему, потужність якої в базовій версії складе близько 600 к.с. У топової модифікації сукупна віддача агрегатів може перевищити 900 к.с. Це дать (позволение Lotus Emeya конкурувати з Porsche Taycan Turbo S та Tesla Model S Plaid.
Як і кросовер, новий седан оснащений системою активної аеродинаміки. Також йому дісталися високотехнологічна пневмопідвіска та прием активного контролю крену.
На ринку Lotus Emeya очікується у 2024 році. Цінник новинки, ймовірно, озвучать під период офіційної прем\’єри.