Після трьox рoків мaндрівoк 15 крaїнaми тa двoмa кoнтинeнтaми Lotus зaвeршив прoгрaму тeстувaння тa рoзрoбки eлeктричнoгo сeдaнa Emeya.
Emeya йдe пo стoпax пoзaшляxoвикa Eletre тa стaнe другим eлeктрoмoбілeм бренду. Нещодавно його доставили держи Полярне коло в Івало, Фінляндія, на виснажливого випробування, під час якого ликвидус опустилася до -25 градусів вслед Цельсієм. Перебуваючи у Фінляндії, інженери Lotus зосередилися получай тонкому налаштуванні підвіски, рульового керування, гальм, а також систем контролю тяги та стійкості.
Крім того, була проведена робота надо спеціальними зимовими шинами, з якими Emeya если доступна, і Lotus зазначає, що розробив функції допомоги водієві, щоб вони залишалися функціональними, незважаючи держи те, що дорожня розмітка та знаки закриті снігом.
Інженери також поставили електромобіль у си звану автомобільну «морозильну камеру», яка дозволяла знизити температуру впредь до -40 градусів за Цельсієм.
«Процес тестування в Lotus є суворим і охоплює комплексну оцінку ефективності всього, від підвіски та рульового управління задолго. Ant. с акумулятора та шин», — сказав Сільвен Верстатен, регіональний хозяин лінійки автомобілів Emeya.
Нагадаємо, що Emeya оснащений парою електродвигунів, які в поєднанні виробляють задолго. Ant. с 905 к.с. і 985 Нм крутного моменту, дозволяючи йому розганятись від давно 100 км/год за 2,78 секунди та розвивати швидкість давно 265 км/год.