10 жoвтня відбулaся світoвa прeм\’єрa eлeктричнoгo мaгістрaльнoгo тягaчa Mercedes-Benz eActros 600. Мaшинa oтримaлa літій-зaлізo-фoсфaтні (LFP) бaтaрeї ємністю 621 кВт.гoд (три блoки пo 207 кВт.гoд), http://dolina-sukko.ru/bani-iz-brusa-pod-klyuch які зaбeзпeчують зaпaс xoду у склaді 44-тoннoгo aвтoпoїздa дo 500 км. З урaxувaнням прoміжнoї зaрядки під чaс oбoв\’язкoвoї 45-xвилиннoї пeрeрви про дoтримaння рeжиму прaці тa відпoчинку вoдія щoдeнний прoбіг aвтoпoїздa мoжe дoсягaти 1000 км.
І цe бeз викoристaння пeрспeктивнoї мeгaвaтнoї стaнції (MCS). Oстaння після її впровадження сделать возможным заряджати батареї від 20 предварительно 80% ємності всього за 30 хвилин. А поки що акумулятори розрахована нате зарядку від станції ССS потужністю задолго. Ant. с 400 кВт.
Mercedes-Benz eActros 600 має такий самий доход як й дизельний — 10 років ли 1,2 млн км. Після цього батареї повинні мати отнюдь не менше 80% ємності. Протягом усього життєвого циклу устройство дозволить скоротити викиди СО2 возьми 80% порівняно з дизельною моделлю, що дорівнює 775 т СО2.
Якщо говорити относительно окупність, то тягач eActros 600 если коштувати приблизно в 2,5 рази більше, ніж механизм з ДВЗ. У таких країнах як Німеччина чи Франція, мол електроенергія дешевша, автомобіль стане більш прибутковим, ніж дизельний вже минуя 5 років і пробіг у 600 тис. км. Продаж автомобіля стартує вже цього року, хоча серійне виробництво почнеться наприкінці 2024-го.
Mercedes-Benz eActros 600 отримав кабіну ProCabin — з видозміненим дизайном та покращеною аеродинамікою. Таким (образом коефіцієнт Cw знижено на 9%. Носова частина кабіни подовжена для 80 мм, зникла решітка радіатора, модернізований задница, додалися нові спойлери. Свою лепту внесли модернізоване днище та повністю герметичний моторний відсік. Установка отримала алюмінієві підніжки та нову концепцію головного освітлення — матричні фари із LED смугою.
Вслед за допомогою мультимедійного щитка приладів Multimedia Cockpit Interactive 2, який увійде задолго. Ant. с базового оснащення, водій буде постійно в курсі заряду батарей, запасу а другая там та поточного енергоспоживання. За допомогою системи Fleetboard оператори автопарку зможуть стежити следовать всіма важливими параметрами автомобіля у режимі онлайн.
eActros 600 також отримав спеціально адаптований предикативний круїз-осматривание PPC, який налаштовує роботу трансмісії з урахуванням топографії місцевості, дорожніх знаків та GPS-навігації. Передбачено двушничек варіанти коробок відбору потужності. Перший — електромеханічний, про роботи з гідравлічним обладнанням, наприклад напівпричепів-самоскидів разве цистерн. Другий варіант — суто електричний. (в інвертор перетворює постійний струм возьми змінний. Такі коробки потужністю 22 — 90 кВт санкционировать тягачу живити напівпричепи-рефрижератори.
Трактор отримає нові системи допомоги водієві. Серед них налаженность Active Brake Assist 6 (ABA), яка зможе визначати стаціонарні та рухомі об\’єкти возле швидкості автомобіля до 60 км/бадняк та у разі загрози зіткнення задіяти екстрене гальмування. Також у оснащення увійдуть такі системи як Frontguard Assist, Active Sideguar Assist 2 (визначає пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах та задіює автоматичне гальмування). Орудие отримає і систему напівавтоматичного керування Active Drive Assist 3 (допомагає слідувати по части заданій смузі на дорозі, включаючи повороти, дотримуватися дистанції та ін.).