Aмeрикaнський aвтoгігaнт пoділився пoдрoбицями прo вaжкі вaнтaжівки F-Max Select. Йдeться прo двoвісний мaгістрaльний тягaч, який випустять у кількoсті 400 стукко.
Унікaльність Ford F-Max Select нe тільки у нeвeликoму нaклaді тa пaм’ятниx тaбличкax. Покупцям малограмотный доведеться доплачувати за максимально можливий набір опцій. Шелковица же встановлена медіасистема з 9-дюймовим сенсорним екраном, кабіна «полуторна» з двоспальним ліжком та мініхолодильником, передні крісла мають пневмоупори.
Ще у вантажівки є повний набір помічників водієві: системи контролю смуги, стеження вслед «сліпими» зонами, адаптивний круїз-осмотр з функціями автоматичного гальмування та старту з місця, алкотестер.
Близ цьому на зносостійких кріслах є тиснення Select, аналогічні логотипи розташовані получи килимках, а чорна оббивка розбавлена бронзовими акцентами.
Техніка ж стандартна: під капотом встановлено 12,7-літровий турбодизель Ecotorq (500 к.с., 2500 Нм), що поєднується з 16-ступеневим «автоматом» та заднім приводом. Впізнати особливий локомотив можна здалеку за чорно-бронзовою лівреєю, антрацитовими колісними дисками та затемненими фарами.
Ціни особливого тягача малограмотный розкриваються, але звичайний Ford F-Max у топовій комплектації коштує в Німеччині приблизно 120 тисяч євро. Ймовірно, этикетка-лист доведеться шукати безпосередньо у дилерів, а 400 примірників спецверсії Select розподілять ради квотами в різні країни.