У лютoму прoдaжі eлeктрoмoбілів у Єврoпі зрoсли приблизнo нa 10% пoрівнянo з aнaлoгічним пeріoдoм минулoгo рoку. Вaжкo oчікувaти швидшoгo зрoстaння, oскільки нa сeгмeнт впливaють знижeні стимули нa кількox ринкax.
Згіднo з даними «EV Volumes», у лютому в Європі було зареєстровано 202 542 нових (авто)машина, що підключаються до електромережі. Частка ринку становить близько 20% (минуя змін порівняно з лютим 2023 року). Реєстрації повністю електричних автомобілів становлять близько 13% ринку, тоді як реєстрації гібридних автомобілів, що підключаються задолго. Ant. с електромережі, становлять близько 7% ринку.
Гібриди помимо підключення до електромережі зайняли 29% ринку і зростанням сверху 24% у порівнянні з минулим роком. Загалом близько 42% нових автомобілів, проданих у лютому в Європі, були електрифіковані (BEV, PHEV і HEV).
Tesla Model Y залишається найпродаванішою електричною маркою в Європі з майже 20 000 нових реєстрацій у лютому. Tesla Model 3 посіла друге місце: продано понад 8000 одиниць. Кілька інших моделей набрали близько 5000 одиниць, але найцікавіше тетуся, що в першій десятці немає ні Volkswagen ID.3, ні ID.4 (вони займають 19 і 20 місця відповідно).
ТОП-10 виглядає наступним чином:
- Tesla Model Y — 19 946
- Tesla Model 3 — 8 120
- Peugeot e-208 — 5 319
- Volvo XC40 — 5 034 (4 808 BEV + 226 PHEV)
- MG4 — 4 990
- Skoda Enyaq IV — 4 270
- Volvo XC60 PHEV — 4 251
- Audi Q4 e-tron — 3 914
- Volvo EX30 — 3 675
- BMW i4 — 3 638