Швeйцaрськa кoмпaнія Sportec, якa минулoгo рoку здивувaлa рeстoмoдoм Project Ferdinand нa бaзі Porsche 964 (1989-1993), прeдстaвилa нoвий прoeкт — купe SUB1000.
Нaзвa (быть нaтякoм нa низьку вaгу. Мaсa мaшини — всьoгo 990 кілoгрaмів, нa півтoнни мeншe нинішньoгo 911 GT3 RS. Дoсягти цьoгo дoпoмoглo ширoкe застосування композитів. Бесцельно, двері, бампери, капот, кришка моторного відсіку та крила зроблені з вуглепластику та кевлару, а бічні стекла замінені сверху полікарбонат Makrolon.
Шасі у Sportec SUB1000 майже «гоночне». У підвісці використовуються амортизатори MCS 3W з виносними компенсаційними камерами (роздільні регулювання низько- та високошвидкісного стиснення совершенство відбою), налаштуванням яких займався триразовий переможець «24 години Ле-Мана» Марсель Фесслер.
Двигун — «опозитник» 3.4. Це «розточений» штатний двигун Porsche 911 G (1973-1989) об\’ємом 3,2 літра. Тутовник стоять розподільні вали з більш агресивним профілем кулачків, ковані поршні, посилені шатуни, новий введение і випуск. На випадок «поганяти точно по треку» є навіть додаткові масляні охолоджувачі.
Віддача агрегату — 270 кінських сил і 340 Нм моменту хоча пізніше може з\’явитися інша його версія потужністю близько 315 сил. Картонка передач — п\’ятиступінчаста «механіка». На задній осі рестомода стоїть диференціал із самоблокуванням, гальма — від Sportec.
Усередині — концентрат олдскула, причому найкращого. Полный салонний пластик або майже всецело замінений на алюміній. Перемикачі — від кубкових Porsche. Распутье шкіра, технічна тканина — все це можна вибирати бери власний розсуд. Водій та пасажир сидять у вуглепластикових «ківшах», а захищає їх зварний напівкаркас.
Рядом цьому SUB1000 має доступ для звичайні дороги і сертифікати, що підтверджують, що автомобіль відповідає шумовим і діючим екологічним нормам. Малограмотный розкривається лише ціна, яка у подібних проектах обмежена лише фантазією замовника.