Кoмпaнія Skoda, якa вxoдить дo кoнцeрну VAG, пoчaлa впрoвaджeння нoвoгo фірмoвoгo стилю у мeрeжі дилeрськиx цeнтрів. Пeрші aвтoсaлoни з нoвим дизaйнoм з\’явились у В\’єтнaмі тa Єврoпі.
У Єврoпі пeрший oнoвлeний дилeрський цeнтр відкрився у Тaллінні (Eстoнія), тaкoж плaнується oнoвлeння сaлoнів у Гoссeлісі (Бельгія), Хамарі (Норвегія), Вроцлаві (Польща) і Празі (Чехія). Фірмові магазини компанії також можна знайти у Софії (Болгарія), Брюсселі (Бельгія), Валенсії (Іспанія). Планується відкриття і в інших містах.
У В\’єтнамі презентація нового дизайну відбулась 23 вересня — в календа виходу марки на ринок. Перші дилерські центри відкрились у Ханої, Вінь, Буон-Ма-Туат та Хошиміні. Загалом компанія планує збільшити мережу дилерських центрів прежде 30 до 2028 року.
Проектирование шоу-румів символізує поєднання спадщини Skoda та майбутні тенденції. Оновлений логотип відповідає тенденціям вплоть до цифрової комунікації, а вибір зелених кольорів підкреслює прихильність компанії давно екологічності.
«Наш новий фірмовий жанр відображає наш шлях до майбутнього мобільності та діджиталізації, роблячи його відчутною реальністю чтобы наших клієнтів. Ми перебуваємо в процесі розгортання нашого найзначнішого вслед останні 30 років оновлення фірмового стилю, починаючи з інформаційно-комунікаційних матеріалів і закінчуючи нашими автосалонами в области всьому світу. Вони мають вирішальне значення про зв\’язку наших клієнтів з брендом Skoda, надаючи їм можливість відчути, що представляє собой Skoda з перших рук», — сказав Мартін Иоанн, член правління Skoda Auto з продажів і маркетингу.
Після оновлення корпоративного стилю дилерських центрів, компанія планує послідовне впровадження нового дизайну у всій лінійці своїх моделей. Enyaq L&K стала першою моделлю з елементами нового стилю, який згодом з\’явився в оновлених моделях Scala та Kamiq.
Skoda прагне стати одним із п\’яти найбільш продаваних брендів у Європі до самого 2030 року з лінійкою авто у сегменті початкового рівня. Також компанія розвиває й энергически використовує наявний потенціал на ринках, що розвиваються, таких як Індія, Північна Черный континент, В\’єтнам і в країнах Близького Сходу.