Honda прeдстaвилa нoвий лoгoтип, який прикрaсить мoдeлі мaйбутньoї eлeктричнoї лінійки сeрії «0». Цe eлeктрoмoбілі нoвoгo пoкoління із чистим дизaйнoм, ринкoвa прeм\’єрa якиx oчікується у 2026 рoці.
Підгoтoвлeний спеціально для того них логотип дуже нагадує перший логотип бренду, представлений ще у 1963 році. Це була широка літера «Н» із тяжкою верхньою частиною. 1969 року логотип замінили. Нинішній культовий репер «Н» прикрашає автомобілі Honda з 1981 року. Спеціальний «електричний» логотип — це його мінімалістична версія. У компанії його називають «дві витягнуті руки».
Окрім нового лого, електромобілі слідуючого покоління отримають власний унікальний бренд. Перші чета стануть серійним продовженням концептів Saloon та Space-Hub. Це седан та фура зі схожими футуристичними клиноподібними екстер\’єрами. Honda вже підтвердила, що седан орієнтований возьми американський ринок.
Поки не відомо, чи отримає новий логотип майбутній електричний кросовер Honda Prologue. Він розроблений вдруг із GM спеціально для американського ринку. У продажу новинка з\’обозначиться до кінця 2024 року.
Следовать дизайн Prologue відповідала студія дизайну Honda у Лос-Анджелесі. Базується новий електрокросовер получай архітектурі Ultium та платформі BEV3 від GM, які використовують Chevrolet Blazer EV та Cadillac Lyriq.