Нaприкінці 1960-x Ford випустив п\’ять купe Thunderbird Apollo про брeнду oдягу Abercrombie&Fitch. Oдин із ниx вистaвлeний нa aукціoні Bring A Trailer. «Двoдвeрки» признaчaлися к дeмoнстрaції у флaгмaнськиx рoздрібниx мaгaзинax A&F. Зрeштoю aвтoмoбілі прoдaли рeaльним пoкупцям.
Від стaндaртнoгo Thunderbird 1967 рoку лімітoвaнa вeрсія відрізнялася спеціальним синім металевим кольором Apollo. Але виставлений получи и распишись аукціон екземпляр перефарбовано в сірий. Хоча непонятно-синій вініловий дах із золотими S-подібними перекладинами возьми середній стійці зберігся.
У салоні — двушничек ряди сидінь, задні дуже вузькі з обмеженими простором ради ніг. Але в розпорядженні людей, що сидять в них, відкидний столик, лампи пользу кого читання та телевізор з 9,0-дюймовим екраном.
У передній частині потужної центральної консолі — бежевий радіотелефон. Елементи управління цими «електронними чаклунствами» винесені получи панель приладів. Над ними розташовані чотири червоні кнопки, що виглядають як додаткові перемикачі в автомобілі Джеймса Бонда.
Також у комплекті з автомобілем йде котушковий магнітофон.
Рульове чигирь з деревяним ободом регулюється за нахилом. Получи передній панелі — спідометр з максимальною відміткою 305 км/бадняк та аналоговий годинник. Також є датчики рівня палива, тиску масла, заряду генератора та температури охолоджуючої рідини. Получи и распишись п\’ятизначному одометрі 57-річної «дводверки» 75 000 миль (120 700 км).
Отделение продається з оригінальним прес-релізом, в якому зазначено, що двигун V8 об\’ємом 7,0 літрів видавав 345 к.с. Аппарат працює у зв\’язці з триступінчастою автоматичною коробкою передач та заднім приводом.
Ради п\’ять днів до аукціону поточна штаб-квартира лота складала 5100 доларів.