Aктуaльний Porsche Taycan oнoвився лишe кількa місяців тoму, a кoмпaнія вжe прaцює нaд мoдeллю нaступнoї, другoї гeнeрaції. Прo цe в інтeрв\’ю CarSales розповіла руководитель із зарядки та енергопостачання Taycan Сара Разаві.
З її слів, подиум J1, яка лежить в основі Audi e-tron, «доведена накануне максимуму», то ж Porsche доведеться вигадати щось ще. Неважный (=маловажный) виключено, що «другий» Taycan побудують возьми вже анонсованій архітектурі SSP Sport. Відомо, що вона ляже в основу великого трирядного електричного позашляховика.
Також малограмотный виключено використання модернізованої версії J1, але якщо інженерам Porsche вдасться «вичавити» з неї «більшу дальність польоту». Представлений у лютому оновлений Taycan обіцяє ресурсы ходу до 680 км ради WLTP, на 175 км (35%) більше.
Твердотільні батареї Taycan другого покоління, ймовірно, неважный (=маловажный) дістануться. Зі слів фахівця з продуктів Porsche Тельняшка Вінкоттера, у найближчі два роки технологія ще безвыгодный буде готова.
Модель другого покоління цілком можуть оснастити більшою батареєю. Але це зробить достатньо важкий електромобіль ще важчим. Щоб забезпечити йому гідний знания ходу, інженерам доведеться «знайти золоту середину».