Нa eлeктрoмoбілі припaдaє пoлoвинa з 10 aвтoмoбілів, які нaйбільшe знeцінилися після рoку eксплуaтaції, щo рoбить їx пoтeнційнo цікaвими вaріaнтaми нa ринку вживaниx aвтo. угoдaми в (видах вживaниx aвтoмoбілів.
Якщo вас цікавить лише кайстра, яку ви можете заощадити, немає кращого сегмента, ніж електромобілі. Згідно з дослідженням iSeeCars, великі питання стосовно ресурсу батарей вплинули для стрімке падіння цін на електромобілі в вторинному ринку. Електромобілі Volkswagen ID.4, Hyundai IONIQ 5, KIA EV6 і Nissan Leaf втрачають понад 30 відсотків своєї вартості в перший рік володіння.
Однак «королем амортизації» є Mercedes-Benz EQS. Подле середній ціні вживаного електромобіля у 71 231 долар, покупці можуть заощадити раньше 65 143 доларів, або 47,8 відсотка вартості нового (авто)машина, купуючи вживаний електромобіль.
У попередніх опитуваннях ціна була названа одним із головних факторів, що перешкоджає зростанню кількості електричних транспортних засобів сверху дорогах у Європі та США, але дані iSeeCars свідчать насчет те, що якщо покупці готові купувати вживані машини, в таком случае ціни на електромобілі з пробігом цілком прийнятні.
Наприклад, путем рік Nissan Leaf втрачає 45,7% своєї вартості та коштує в середньому 18 756 доларів. По (по грибы) даними дослідження, серед електромобілів, які найменше подешевшали следовать останні 12 місяців, лідируючі позиції займають Tesla Model X і Model Y. Остання втратила 8,3 відсотка своєї вартості, а більший електричний кросовер подешевшав лише для 6,9 відсотка.