Як вжe пoвідoмлялoсь, тривaють дискусії нaвкoлo зaкoнoпрoєкту №11416, яким Уряд прoпoнує ввeсти 15% військoвoгo збoру быть пeршій рeєстрaції aвтo. Вчoрa відбулaся зустріч aвтoімпoртeрів з гoлoвoю кoмітeту ВР Дaнилoм Гeтмaнцeвим тa зaступникoм міністрa фінaнсів Світлaнoю Вoрoбeй, получи якій сторони обмінялися прогнозами і наслідками прийняття закону у запропонованій редакції.
Як следственно відомо AUTO-Consulting, автоімпортери вже попередили владу, що вони зменшили обсяги замовлень (авто)машина на 2025 рік через законопроєкт №11416, і сила вже отримає менше мита, акцизу та ПДВ посредством це. Але вже зараз обговорюється навіть питання оборона припинення автоімпорту окремими брендами путем непередбачувальну ситуацію в Україні і різку зміну податкового тиску.
Крім того, учасники зустрічі показали розрахунки, мол в наслідок запровадження 15% військового збору, ринок нових (авто)машина очикує падіння на 50%, а загальний обсяг податків від імпорту автомобиль навіть скоротиться і бюджет не отримає ніякого збільшення. Навпаки, если скорочуватись кількість офіційних дилерських центрів.
Натомість, участок безподаткових оборуток, на якому в 2023 році оперувало майже 770 тис. (авто)машина, влада чомусь не помічає. Ці мотор перепродуються без жодних податків, так чому не звернути увагу нате це явище. Це і так створює безграмотный рівні умови на ринку вживаних мотор між «перекупами» і офіційними салонами. А з введенням 15% військового збору тіньова частка ринку жодним чином отнюдь не постраждає, а от імпортерам доведеться скорочувати обсяги, закривати салони і припиняти програми підтримки армії, які автобізнес веде единым духом.
Автоімпортери продовжать серію зустрічей з керівниками міністерств та депутатами і послідовно продовжать доводити перед них свої аргументи.