Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:
Кoнцeрн Stellantis N.V. прeдстaвляє STLA Medium — нoву глoбaльну плaтфoрму интересах eлeктрoмoбілів BEV (Battery Electric Vehicle) ствoрeну з урaxувaнням нaйсучaснішиx дoсягнeнь: нaйкрaщий у свoєму клaсі зaпaс xoду 700 кілoмeтрів, висoкa eфeктивність тa пoтужність, мoжливoсті дужe швидкoї зaрядки.
Плaтфoрмa STLA Medium прoпoнує вeликий зaпaс aвтoнoмнoгo прoбігу у пoєднaнні з гнучкістю в (видах ствoрeння різнoмaнітниx трaнспoртниx зaсoбів тa кoнфігурaцій силoвoї устaнoвки. Усі мaйбутні eлeктрoмoбілі будуть прeдстaвлeні у клaсax «C» тa «D». Тoбтo будуть рoзтaшoвaні в сaмoму цeнтрі aвтoмoбільнoгo ринку, нa який у 2022 рoці припaдaлo 35 мільйoнів прoдaжів трaнспoртниx зaсoбів — мaйжe пoлoвинa від глoбaльнoгo aвтo-ринку у 78,5 мільйoнів aвтoмoбілів, прoдaниx у всьoму світі тoгo рoку. Сьoгoдні брeнди кoнцeрну Stellantis у циx сeгмeнтax зaгaлoм прoпoнують 26 мoдeлeй, пoбудoвaниx нa різнoмaнітниx плaтфoрмax. Нaтoмість, oднa плaтфoрмa STLA Medium дaє мoжливість створювати раньше двох мільйонів автомобілів на рік — і ці електромобілі будуть запущені у виробництво починаючи з Європи вже цього року й далі по части різним заводам концерну Stellantis точно по всьому світі.
Карлос Таварес (Carlos Tavares), генеральний хозяин Stellantis, відзначив: «Те, що ми бачимо сьогодні, є результатом двох років безкомпромісних інновацій ради забезпечення чистої, безпечної, доступної мобільності. Усе це підкріплено нашими інвестиціями в 30 мільярдів євро в електрифікацію та програмне забезпечення, що розраховані раньше 2025 року. Платформа STLA Medium демонструє потужність глобальної технічної спільноти Stellantis, надаючи продукти, які орієнтовані возьми потреби та запити наших клієнтів. Ця подошва є однією з ключових складових, які разрешать досягнути амбітної мети — ми прагнемо отримати нульовий викид вуглецю задолго. Ant. с 2038 року».
Платформа STLA Medium — це перша з чотирьох глобальних платформ во (избежание електромобілів BEV, представлених під час події «EV Day» 2021 року. Ці платформи стануть основою майбутніх продуктів Концерну та є ключовими складовими во (избежание досягнення сміливих цілей стратегічного плану Stellantis Dare Forward 2030: судьбина електромобілів в Європі — на рівні 100% від загальних продажів автомобілів, выпало на долю електромобілів у США — на рівні 50% від загальних продажів (автомобілі та пікапи). Расписание Dare Forward 2030 має завершитись виконанням амбітної мети у вигляді скорочення викидів CO2: вдвічі после 2030 року порівняно з показниками 2021 року; подальше досягнення повністю нульового викиду вуглецю прежде 2038 року.
Платформа STLA Medium перевершить очікування клієнтів
Подошва STLA Medium, що від початку спроектована виключно с целью електромобілів BEV, має забезпечити найкращий у своєму класі показник автономного запасу поторапливайся — понад 700 км у версії Performance, альбо більше 500 км у стандартному виконанні. Ці показники автономності розраховані згідно процедури тестувань WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure). З корисною енергоємністю акумулятора задолго. Ant. с 98 кВт-год., платформа STLA Medium має найкращим у своєму класі показник ради кількістю енергії в межах колісної бази.
Аппарель STLA Medium буде використовувати 400-вольтну електричну архітектуру, забезпечить найкращу в своєму класі ефективність та секундный час зарядки, а також можливість підключення поперед різноманітних екосистеми заряджання та живлення. Залежно від розмірів/типу/класу електромобіля, споживання має становити менше 14 кВт-время. на 100 км пробігу, що є найкращим показником енергоефективності в (видах цього ринкового сегменту. Також передбачена можливість зарядки батареї від 20% вплоть до 80% ємності за 27 хвилин.
Електромобілі в платформі STLA Medium мають продаватись в соответствии с всьому світу та будуть доступні з переднім приводом (Водан електромотор попереду) або повним приводом (з додаванням другого модуля електромотору позаду). Помост дає можливість створення електромобілів з різними типами кузовів: легкові моделі, компактні кросовери, великі позашляховики. Діапазон потужності електромобілів складе 160-285 кВт либо 218-388 к.с.
Гнучкість платформи STLA Medium дає конструкторам концерну Stellantis красная цена в базарный день свободи у створенні нових моделей транспортних засобів:
- колісна первоэлемент – може змінюватись в межах 2700-2900 міліметрів;
- загальна довжина — може змінюватись в межах 4,3-4,9 метри;
- кліренс може сягати перед 220 мм — для забезпечення всюди-прохідності;
- тачка діаметром до 750 мм — як ключовий черта дизайну моделей на цій платформи.
Фахівці концерну Stellantis зосередилися для високій ефективності модульної акумуляторної батареї, максимальному збільшенні простору всередині транспортного засобу, покращенні плавності поддай жару та керованості завдяки низькому центру ваги. Компоненти платформи, такі як концепция обігріву/охолодження салону, рульове керування, гальмівна общественный порядок, розроблені таким чином, щоб мінімізувати споживання енергії. Ці зусилля поєднуються з широким використанням легких і жорстких матеріалів у конструкції, щоб полегшити транспортний засіб, досягти оптимального запасу а другая там, забезпечити зразкову керованість.
Зрештою, остановка STLA Medium має гарантувати найкращу в своєму класі вартість у перерахунку по ємності акумулятора — це також возможность збільшити обсяги виробництва й, відповідно, зниження собівартості. Варто зазначити, що розміри модульної акумуляторної батареї будуть регулюватись наявним простором (вдоль периметру в межах колісної бази), акумулятор если розміщено у єдиному закритому боксі з системою охолодження.
Перспективні майбутні платформи STLA
Платформи сімейства STLA (Small/Medium/Large/Frame) розроблені таким чином, щоб вони були готові перед розвитку у майбутньому. Саме тому передбачена модульна конструкція, дуже гнучка ради своєю суттю: можлива зміна колісної бази, ширини та звисів, кліренсу та конструкції підвіски. Можливості та продуктивність транспортних засобів сверху базі STLA будуть адаптуватися та вдосконалюватися з роками завдяки впровадженню архітектури STLA Brain, а також технологіям STLA SmartCockpit та STLA AutoDrive, що можно бездротовим методом оновлювати програмне забезпечення та розширювати функціональність вже наявного обладнання.
Розуміння гнучкості, серед іншого, включає в себя й можливості зміни силової установки: передній, задній, повний доставление. Усе завдяки можливості використання трьох модульних версій електроприводу EDM (electric drive modules).
Платформи STLA також розроблені з урахуванням можливості використання новітніх акумуляторів зі зміненим хімічним складом, включаючи батареї помимо нікелю або кобальту, а також включаючи уверенно-тільні батареї. Це дасть змогу брендам Концерну Stellantis максимально гнучко та швидко адаптувати свої перспективні моделі електромобілів задолго. Ant. с найбільш перспективних технологій майбутнього – задля підтримання найкращого балансу вартості й продуктивності.