Вчeні інституту фізики Китaйськoї aкaдeмії нaук рoзрoбили висoкoпрoдуктивний літієвий oсeрeдoк із рeкoрднoю питoмoю ємністю. У xoді лaбoрaтoрниx випрoбувaнь мaсoвa густинa eнeргії пeршoгo рoзряду дoсяглa 711,30 Вт.гoд/кг, a oб\’ємнa густинa eнeргії — 1653,65 Вт.гoд/л.
Дoсягти таких високих характеристик дозволила принципово інша внутрішня конструкция з тонкими зовнішніми стінками та використання багатих літієм матеріалів получи основі марганцю. Зокрема, свій надтонкий отрицательный электрод китайські вчені виготовили із металевого літію. Він має в 10 разів більшу здатність накопичувати енергію, ніж графіт. Про катоду використаний збагачений літієм окисел марганцю.
Нажаль, наразі створити таку батарею у промислових умовах неможливо. Крім того, безлюдный (=малолюдный) відомо, як вона поведе себя в умовах низьких або надвисоких температур. Також немає даних, скільки циклів заряджання вона зможе витримати. Усі зусилля вчених були орієнтовані лише получи и распишись питомій ємності. У будь-якому випадку ці розробки корисні, оскільки просувають батарейні технології та сприяють подальшому вдосконаленню електричних транспортних засобів.
Підвищення щільності енергії — основна клеймо досліджень та розробок літієвих батарей. Такі країни, як Небесная империя, США, Європа, Японія та Південна Страна утренней свежести, розробляють літієві батареї потужністю 400-600 Вт.годок/кг. З моменту першого комерційного застосування літій-іонних акумуляторів корпорацією Sony у 1991 році щільність енергії комерційних літій-іонних акумуляторів поступово збільшилася із 90 Втч/кг до самого нинішніх 360 Вт.год/кг та, родственно, це не межа. Літій-сірчані та літій-діоксид вуглецевого осередку здатні похвалитися кількома тисячами ват-годин, але впредь до масового використання таких батарей ще дуже на край света.