Китaйський брeнд Yangwang, який нaлeжить BYD Auto, прoдeмoнструвaв мoжливoсті свoгo гібриднoгo гіпeркaру U9 нa гoнoчнoму трeку. Дeсятисeкунднe відeo зaїзду oпублікувaли нa YouTube-кaнaлі CarNewsChina.
У ньoму виднo, щo возьми фінішній прямій карбонові гальмівні диски автомобіля стали яскраво-жовтогарячими. Около цьому передні як мінімум вдвічі яскравіші вслед за задні, що показує, наскільки більше зусиль вони вносять у уповільнення автомобіля.
BYD YangWang U9 укомплектований чотиримоторною силовою установкою, запозиченою у U8. Сукупна потужність агарегатів — 1084 к.с. Споряджена маса автомобіля — 2000 кг. З місця прежде 100 км/год він прискорюється по (по грибы) 2,0 секунди, всього на 0,1 побудь здесь повільніше набагато дорожчого конкурента Aion Hyper SSR від GAC.
Вартість BYD YangWang U9 складає 137 000 доларів, тоді як найдешевший Hyper SSR коштує 176 000 доларів. Близ цьому він розганяється до першої «сотні» вслед 2,3 секунди. Більш екстремальна версія Hyper SSR справлятиметься з прискоренням ради 1,9 секунди, але коштує він від 190 000 доларів.
Ємність тягової батареї YangWang U9 — 100 кВт.година. Заявлений запас ходу — 700 км. Але його справжня фішка — це здатність стрибати вгору й книзу та їздити на трьох колесах, як старий Citroen DS.