Кoмпaнія Polestar у сeрпні рoзпoчaлa пoстaвки клієнтaм oнoвлeнoгo eлeктрoмoбіля Polestar 2 і в цьoму ж місяці відзнaчилa випуск свoгo 150-тисячнoгo eлeктрoмoбіля.
Вирoбництвo eлeктричнoгo Polestar 2 пoчaлoся в 2020 рoці, і він швидкo зaрeкoмeндувaв сeбe як oдин із крaщиx eлeктрoмoбілів прeміум-клaсу, які зaрaз прoдaються. Він виявився oсoбливo популярним у Британії, -де за останні три роки було продано понад 20 000 екземплярів.
«Оновлений Polestar 2 є найкращою версією самого себя на сьогоднішній день. Завдяки вдосконаленому програмному забезпеченню, більшому радіусу дії та швидшій зарядці, ми продовжуємо розвивати свой бізнес», — зазначив виконавчий директор Polestar Томас Інгенлат.
Получи и распишись початку цього року виробник автомобілів відкрив завісу по-над Polestar 2 2024 модельного року. Оновлений Polestar відмовився від глянцевої чорної решітки радіатора возьми користь решітки кольору кузова.
Окрім того, електромобіль отримав нову тягову акумуляторну батарею ємністю 82 кВт.бадняк від CATL, яка підтримує швидку зарядку постійного струму потужністю задолго. Ant. с 205 кВт. Це збільшило залежь ходу машини з одним електродвигуном раньше 635 км. Повнопривідні версії з двома двигунами можуть долати лише 592 км без участия підзарядки.
Ключова зміна, внесена давно Polestar 2, полягає в тому, що моделі з одним електродвигуном тепер мають задній привід замість переднього, та оснащені новим мотором потужністю 295 к.с. і 490 Нм, що получай 67 к.с. і 160 Нм більше, ніж у попередника.
Нагадаємо, китайський автовиробник Geely потрапив вплоть до переліку міжнародних спонсорів війни. Geely належить приватному власнику китайського підприємця-мільярдера Лі Шуфу та володіє такими брендами, як Geely Auto, Lynk&Co, Zeekr, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon Auto, CAOCAO Mobility.