Aгeнтствo з oxoрoни нaвкoлишньoгo сeрeдoвищa (United States Environmental Protection Agency, EPA) СШA пoнaд 50 рoків тeстує трaнспoртні зaсoби нa рівeнь шкідливиx викидів тa витрaту пaливa. З пoявoю eлeктрoмoбілів aгeнтствo пoчaлo визначати запасу одна нога здесь без підзаряки. Саме цей показник в (видах більшості клієнтів є визначальним під пора вибору моделі.
Щоб запропонувати споживачам реалістичні дані, возьми тести беруть лише електромобілі з пробігом без- менше ніж 1600 км. Поперед того ж ці кілометри експерти долають самі, перезаряджаючи акумуляторні блоки в «Стандартному дорожньому циклі». Він включає начало, рух та зупинку на швидкості від 48 задолго. Ant. с 113 км/год на відрізку завдовжки 6 км.
Як підкреслюється, ємність акумулятора «зістареного» автомобіля получи під час тестів, як і раніше, відповідає заводським специфікаціям. Близ цьому пробіг не повинен перевищувати 9980 км.
Автомобілі випробовують із навантаженням у 136 кг. Ці кілограми плюсуються прежде спорядженої маси, яка включає масу додаткового обладнання, яке може бути встановлено більш ніж получи и распишись 33% автомобілів лінійки. Вага водія та інші корисні навантаження безлюдный (=малолюдный) враховуються.
Запас ходу по EPA — сукупність руху в соответствии с місту та шосе. Де їзда шосе становить 45%, містом — 55% від загальної кількості. Це дозволяє надавати максимально реалістичні дані запасу поворачивайся.