У листoпaді минулoгo рoку кoмпaнія Tesla зрoбилa зaрядний пoрт NACS відкритим з пoгляду ліцeнзувaння, спoдівaючись пeрeтвoрити йoгo нa рeгіoнaльний стaндaрт у Північній Aмeриці, aлe прoцeс aктивізувaвся лишe цьoгo літa, кoли aвтoвирoбники oдин следовать одним почали гарантувати його підтримку. Цього тижня перед них приєдналася і молода каліфорнійська компанія Fisker, яка тільки-только почала постачання серійних електромобілів, але вже обіцяє з 2025 року забезпечувати їхню сумісність із роз\’ємами NACS.
Нагадаємо, сверху даний момент про підтримку NACS оголосили Ford, General Motors, Rivian, Volvo, Polestar, Mercedes-Benz і Nissan, предприятие Volkswagen веде переговори на цю тему, а Hyundai і Lucid тільки розглядають подібну можливість, нарікаючи держи виникнення деяких незручностей з точки зору швидкості поповнення заряду.
Компанія Fisker оголосила, що з першого кварталу 2025 року всі електромобілі цієї марки, що поставляються в Північну Америку, будуть комплектуватися перехідником, що дозволяє використовувати фірмові станції Tesla Supercharger с целью поповнення заряду тягової батареї. Пізніше автомобілі Fisker обзаведуться вбудованим роз\’ємом NACS, а про підключення до кабелів зі штекером типу CCS додаватиметься штатний трансформатор.
По суті, ця угода з Tesla мало-: неграмотный позбавить власників електромобілів Fisker необхідності мати близ собі адаптер, який займатиме цінний багажний простір рядом поїздках незвіданими маршрутами. Просто якщо спочатку це если перехідник для підключення до станцій з роз\’ємом NACS, так на авто пізніших партій його замінить «зворотний» преобразователь для підключення до станцій з роз\’ємом CCS.
Найвигідніше если експлуатувати в Північній Америці екземпляр електромобіля, який до замовчуванню буде оснащений портом NACS, але такі почнуть поставлятися ближче перед кінця 2025 року.