Після прoвaльнoгo 2022 рoку, кoли булo прoдaнo лишe 576 aвтoмoбілів, Lotus впeвнeний, щo цeй рік будe нaбaгaтo крaщим, oскільки кoмпaнія з Нoрфoлкa плaнує прoдaти близькo 17 000 мaшин. Пoпит зумoвлeний пoявoю нoвoгo eлeктричнoгo кросовера Eletre та середньомоторного спорткара Emira — останнього транспортного засобу бренду з двигуном внутрішнього згоряння.
Окрім того, британський автовиробник розпочав новий етап випробувань новинки — електромобіля з внутрішньою назвою Type 133. Перший седан Lotus вперше був помічений фотографами зблизька. Судячи з опублікованих отпечаток. Новинка отримає трирівневі фари та камери огляду замість традиційних зовнішніх дзеркал.
Вирізи в кришці багажника та тимчасова задня оптика говорять относительно те, що електричний седан матиме світлову тротуар на всю ширину задньої частини мотор. Зазначається, що конкурент Porsche Taycan если подібний за розмірами до Polestar 5.
Можна припустити, що новинка матиме єдину силову установку з кросовером Eletre. Тому, ймовірно, Lotus матиме силову установку у складі двох електромоторів сумарною потужністю впредь до 905 к.с. і 985 Нм максимального крутного моменту. Кросовер має потужну тягову батарею нате 112 кВт.год, пневматичну підвіску та здатен розганятись з місця после 100 км/год за 2,95 секунди. Але седан може бути трохи швидшим, зважаючи получи и распишись меншу вагу та кращу аеродинаміку.
Відомо, що офіційна презентація новинки відбудеться вже цього року, а продажі розпочнуться у 2024-му. Що стосується назви, в таком случае вона починатиметься на літеру «E», але бренд, який належить Geely, спростував чутки стосовно імені Envya.