Кoмпaнія Bentley цьoгo літa плaнує зняти з вирoбництвa свій культoвий двигун W12. Кaбріoлeт Batur — цe лeбeдинa пісня двaнaдцятициліндрoвoгo силoвoгo aгрeгaту. Aлe щo йoгo зaмінить? Звичaйнo, змeншeнa тa eлeктрифікoвaнa aльтeрнaтивa.
Bentley aнoнсувaлa нoвий Ultra Performance Hybrid, який зaймe нішу флaгмaнськoгo силового агрегата. Нате заміну 6,0-літровому двигуну з подвійним турбонаддувом прийде бензиновий V8. У Bentley кажуть, що сукупна потужність нової силової установки перевищить 740 кінських сил, що получи и распишись 89 к.с. більше в порівнянні з нинішніми моделями Flying Spur Speed і Continental GT Speed.
Точна доза крутного моменту не називається, але сумма буде чотиризначним. Bentley має в увазі 1000 ньютон-метрів. Він если доступний у ширшому діапазоні обертів порівняно з W12. Bentley зазначає, що Ultra Performance Hybrid стане її «найдинамічнішою» силовою установкою в історії. Вона також если «найефективнішою» завдяки гібридній технології.
Невизначеного акумулятора вистачить для 80 км пробігу на електротязі. Зазначається, що британський автовиробник використовуватиме свій Ultra Performance Hybrid у новому сімействі суперкарів.
Цікаво, що по (по грибы) останні 20 років старий двигун було виготовлено тиражем у 105 000 екземплярів, протягом яких він отримав майже нате 40 відсотків більше потужності. Витрата палива знизилася получи 25 відсотків, але новий гібридний V8 прагне забезпечити ще більшу ефективність.
Bentley — малограмотный єдиний бренд високого класу з концерну Volkswagen, який поступово відходить від двигунів великого об\’єму. Audi вже «вбила» свій V10, знявши з виробництва суперкар R8. Lamborghini наслідує цей застежка пізніше цього року, випустивши заміну Huracan з гібридом V8.