У сeрeдині трaвня в Індіaні відбудeться aукціoн, нa якoму прoдaдуть унікaльний Lamborghini Jalpa у кузoві тaргa. Зaгaлoм із 1981 пo 1988 рік вигoтoвили 410 тaкиx aвтoмoбілів. Вистaвлeний нa прoдaж eкзeмпляр кoльoру Rosso Siviglia із чoрним шкіряним сaлoнoм зійшoв з кoнвeєрa у 1984 рoці.
Задумана як партнер Porsche 911S, Ferrari 308 і Maserati Merak, спортивна «дводверка» зі знімною панеллю даху виявилася безвыгодный такою популярною як очікувалося. І причиною тому став Lamborghini LM001, що затьмарив появу стильного спорткару у стилі культового Countach. Прообраз позашляховика італійська марка привезла держи той же Женевський автосалон 1981, що і таргу. Це мелкий «прорахунок» коштував Jalpa популярності.
Lamborghini Jalpa — спорткарт із середнім розташуванням двигуна, який називали «малюк Countach». Приємний в управлінні, дуже швидкий і здатний розвивати швидкість 240 км/годочек, він був досить респектабельним угоду кому) свого часу.
Jalpa отримав незалежну підвіску та дискові гальма сверху всі колеса. У рух автомобіль приводив 3,5-літровий двигун DOHC V8 потужністю 255 к.с, пов\’язаний з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. Сріблясті колісні диски Ruote Z були «взуті» в шини Bridgestone Potenza. Вони й единым махом на виставленому на продаж автомобілі.
Двомісний зал укомплектований ківшеподібними спортивними сидіннями, розділеними центральною консоллю із закритим важелем перемикання передач. Також в описі лота вказані заводський кондиціонер та стереосистема Alpine. Получи підлозі — чорне килимове покриття зі «щитом» Lamborghini. Следовать сорок років ця тарга встигла наїздити лише 30 097 км.
Вартість Lamborghini Jalpa невыгодный вказано. Скільки фанати бренду та автоколекціонери готові віддати вслед за унікальну таргу, стане відомо 18 травня.