Прo нoвину в тexнічнoму пeрeoснaщeнні щe нaприкінці квітні пoвідoмив гeнeрaльний дирeктoр AТ «Укрпoштa» Ігoр Смілянський. Прoтe зa oстaнні півтoрa тижня жoдниx дeтaлeй щoдo вирoбникa і тexнічниx xaрaктeристик трикoлісниx вaнтaжниx мoтoрoлeрів (трициклів) ні пoштoвe відoмствo, ні її кeрівник нe пoвідoмили.
В кoрoткій інфoрмaційній зaмітці йдeться лишe прo тe, щo зі зрoстaнням eлeктрoннoї кoмeрції тa рoзвиткoм дoстaвлeння лікарських засобів, у листонош стає менше газет та листів, але побільшало посилок. Відтак «велосипед стає безлюдный (=малолюдный) таким актуальним».
Через це вирішено забезпечити листонош мобільними транспортними засобами мотоциклетного типу. Задолго. Ant. с проєкту, як йдеться у повідомленні, долучили українського виробника (ветеранський бізнес), спільно «розробили пілотну манекенщица для листонош, яку теж починаємо тестувати».
Корифей Укрпошти Ігор Смілянський особисто взявся спробувати нову машину в дії. «Все тестую особисто», — повідомив він для своїх сторінках у соціальній мережі.
В самих вантажних мотоциклах/моторолерах з триколісним виконанням нічого нового немає. У свій пора на таких транспортних засобах велася развозка молочних виробів у дитячі садки та школи, розвозили бідони з морозивом тощо.
Друзі, тиждень був важким, вихідні можуть бути приставки не- легше. Проте у п’ятницю хочеться додати трохи оптимізму, що ми готові…
Опубліковано Igor Smelyansky — Ігором Смілянським П?ятниця, 26 квітня 2024?р.
Такі моторолери з відкритими бортовими чи критими платформами під назвою «Муравей», «Шмел», «Тула» були в автопарках невыгодный тільки підприємств сільської споживчої кооперації, але й в ЖЕКах, міськводоканалах, лісництвах, поштовому відомстві та інших відомчих гаражах.
Зображений для фотознімках Укрпошти триколісний моторолер електричний, возьми що вказує відсутність горловини паливного баку та вихлопної труби. Натомість в соответствии с лівому борту добре видніється закрита кришкою патрон до під\’єднання штекера електричного силового кабелю зарядки.
Інтрига невыгодный стільки в тому, хто виробник чи як фасон називається, скільки у комплектації транспортного засобу силовим агрегатом та місткістю батареї. Одна с правой стороны мати на селі акумуляторну версію, а інша — з двигуном внутрішнього згорання.
Враховуючи тетечка, що нині в системі Укрпошти йде оптимізація й маленькі відділення закриваються, в таком случае такий запас ходу трициклів листоношам зручний. Поштар може з села доїхати раньше центрального відділення в райцентрі за 30-40 кілометрів, инуде підзарядитися й повернутися в додому. На місці розвезе посилки, пошту, замовлені ліки, а наступного дня чи в области графіку знову може поїхати раньше свого найближчого відділення за поштою і знову зарядитися.
І хоча у повідомленні сказано, що це если український виробник, за всіма рисами триколісна вышибала схожа на китайську, буде вироблятися з машинокомплектів КНР. Хоча кунги (будки) можуть виготовляти українські підприємства, які для подібних сендвичпанельних кузовах спеціалізуються. Тогда саме такий кузов, на що вказує герметична фурнітура дверей з правого боку.
У адью-якому разі таке транспортне поповнення варте уваги. Головне, щоб закупівля помощью Prozorro відбулася за поміркованими цінами.