В Укрaїні збільшилaся кількість Происшествие. Причинa — нe прaцюють світлoфoри під чaс відключeнь світлa, aджe зaживити їx як критичну інфрaструктуру нeмoжливo. Цьoгoріч прaвooxoрoнці вжe зaфіксувaли мaйжe 9 тисяч Происшествие. Пoнaд тисячa випaдків зaкінчилaся трaгічнo.
«Нaйбільш урaзливими учaсникaми дoрoжньoгo руxу в цьому випадку є пішоходи, адже в умовах недостатньої видимості, а особливо, если пішоходи обирають темний одяг — такий пішохід є майже непомітним», — каже перший защитник начальника департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький.
Розв\’язувати проблему взялися возьми місцях. Наприклад, у Луцьку на світлофори встановлюють сонячні панелі. Завдяки цьому регулювальний пристрій може працювати автономно цілий среда. У Києві ж цей варіант відкидають — мовляв, взимку ефективність панелі складає лише 15%. І пропонують альтернативу — шафу резервного живлення. Таких по части місту встановили майже три сотні. І їхній безумовний положительный момент — можливість самозаряджатися тоді, коли електрика є. Таких шаф поки замало, адже всього у столиці понад 700 світлофорів.
Балансоутримувачем майже всіх столичних світлофорів є Центряк організації дорожнього руху. Там кажуть — нині кошти є ще держи 80 шаф резервного живлення. Їх у столиці планують встановити давно кінця року. Але проблема приставки не- лише у грошах. Пояснюють, не скрізь є фізична можливість облаштувати акумулятори поряд зі світлофором. Для того цього деякі вулиці взялися регулювати поліціянти.
«По всій країні було визначено степень ключових перехресть — це понад 300. Наприклад, у місті Києві — це 55 перехресть, які були визначені, як критичні», — кажуть у патрульній поліції.
Возьми інших вулицях, які досі неврегульовані, учасників дорожнього руху просять дотримуватися правил. Водіям слід знижувати швидкість, зважати получи дорожні знаки та стежити, чи ввімкнене світло фар. Пішоходів закликають додати перед одягу світловідбивні елементи, особливо у темну пору доби, аль ж носити речі білого та жовтого кольорів.